Biciclistii bacauani au pedalat pe Transbucegi

Membrii clubului de ecologie si turism Veniti cu Noi Bacau dar si cei de la Alpin Club Bacau, Bacaul Pedaleaza si Elephant Bike Club au facut weekendul trecut o plimbare pe soseaua Transbucegi(DJ713).

Tudor Lazareanu, membru la clubul de ecologie si turism Veniti cu Noi Bacau :

„Am plecat din Bacau cu masinile la ora 05:00 si am ajuns in Sinaia la oira 09:00. Traseul a fost Sinaia- Soseaua Transbucegi, cu atingerea cotei de 1910 m in zona Cabanei Piatra Arsa. Aici ne-am despartit in doua echipe, cei cu MTB-uri au urcat pe platoul Bucegilor, la Sfinx si Babele dupa care au coborat la Lacul Bolboci, iar noi cei cu cursiere am revenit in Sinaia si am urcat la „Cota 1400″.Starea soselei este foarte buna pe Transbucegi, iar pe Cota 1400 este in stare buna. Vremea a fost foarte buna, putin innorat spre sfarsitul zilei dar pe ansamblu ideala pentru ciclism si excursionism.”

ciclism_bacau (4)

ciclism_bacau (3)

ciclism_bacau (2)

ciclism_bacau (1)

Fiti la curent cu ultimele stiri din Bacau. Urmariti Bacau.net si pe Google News

Lasa un comentariu mai jos:

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.